سوالات متداول کاربران و نمایندگان نوین سامانه برترایران

سوالات متداول کاربران و نمایندگان1 – مراحل دریافت و ثبت نام سامانه پیامک صوتی چگونه است؟

برای این کار که کمتر از 5 دقیقه از زمان شما را به خود اختصاص می دهد بایستی مراحل زیر را طی کنید:

1- ثبت نام و ثبت اطلاعات در قسمت ثبت نام سایت 2-ارسال کد فعالسازی و تایید آن توسط موبایل 3-تایید هویت شما از طریق ارسال مدارک که در منو بالای سامانه پیامک صوتی قراردارد  4- تست یک هفته ای سامانه پیامک صوتی 5-پرداخت هزینه پنل به صورت آنلاین در سامانه

2 – ارسال مدارک در قسمت پشتیبانی به چه منظوری است و تایید آن ها توسط کارشناسان شرکت چقدر طول میکشد ؟

ارسال مدارک در سامانه به منظور تایید هویت شخص ارسال کننده بوده و الزامی می باشد.تایید آن توسط کارشناسان پشتیبانی حدود 10 تا 15 دقیقه زمان می برد

3- پشتیبانی شرکت در ساعات اداری و غیر اداری به چه صورت است؟

شرکت از روز شنبه تا پتجشنبه از ساعت 8.30 لغایت 18 به صورت تلفنی و از ساعت 18 لغایت 8.30 روز بعد به صورت تمام و قت و از طریق تیکت پشتیبانی جوابگوی مشتریان خواهد بود(در حقیقت پشتیبانی سامانه پیامک صوتی به صورت 24 ساعته خواهد بود.)

4 – مسئولیت و نحوه نظارت برارسال پیامک صوتی کابران به چه شکلی خواهد بود.؟

در حال حاضر سامانه مجهز به سیستم مانیتورینگ و فیلترینگ میباشد اما تمامی مسئولیت های ناشی از ارسال غیر مچاز و مغایر با قوانین جمهوری اسلامی بر عهده شخص ارسال کننده پیامک صوتی خواهد بود.

5-تفاوت پنل های کاربری پیامک صوتی و نمایندگی پیامک صوتی در چه چیزی است ؟

شما با در یافت پنل نمایندگی پیامک صوتی قادرخواهید بود، علاوه برارسال پیامک صوتی به کسب درآمد از طریق پیامک صوتی نیز بپردازید.برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در پایین سایت درخواست تماس گذاشته تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

6 -زمان مجاز ارسال پیامک صوتی به چه شکلی خواهد بود؟

زمان مجاز ارسال پیامک صوتی از ساعت 8 لغایت 22 می باشد.

7- در داخل سایت payamaksouti.ir ، ارسال پیامک به خطوط بلک لیست و ارسال ایمیل هم نوشته شده،همه این ها در یک پنل هستند؟

بله همه این ها یعنی ارسال پیامک صوتی،ارسال پیامک به خطوط بلک لیست مخابراتی و سیستم ایمیل مارکتینگ همگی در یک پنل هستند.

8- تعرفه های داخل سایت چرا نسبت به سایت های دیگر پایین ترند؟

به طور کلی هر شرکت برای جذب مشتریان جدید یک سری سیاست های تبلیغاتی دارد اما نوین سامانه برترایران با در نظرگرفتن شرایط معیشتی و وضعیت اقتصادی مردم، صلاح نمی داند هزینه زیادی را برمردم تحمیل کند،تمامی پکیج های  سامانه پیامک که در سایت وجود دارند با کارشناسی و مشورت افرادی که مدت ها با فضای بازریابی مانوس بوده اند طراحی شده اند و وضعیت معیشتی مردم در نظرگرفته شده است.ما نمیخواهیم تاوان کسب درآمد ما هزینه ای سنگین برای مشتریان محترم باشد.

9- در تمام پنل های نمایندگی،امکان ایجاد بی نهایت کاربر و نماینده وجود دارد؟

در تمامی پنل های نمایندگی پیامک صوتی امکان ایجاد بی نهایت پنل کاربری پیامک صوتی وجود دارد اما فقط در نمایندگی طلایی امکان ایجاد نمایندگی مشابه و به تعداد نامحدود می باشد.

10- در داخل سایت به یک مطلب برخورد کردیم که در آن نوشته شده بود به کاربران شارژ هدیه تعلق می گیرد،آیا به ماهم که تازه ثبت نام کردیم کردیم شارژ هدیه تست تعلق میگیرد؟

بله این خدمت ویژه تمام مشتریان پیامک صوتی میباشد.

11- آیا استفاده از پنل پیام کوتاه به صورت رایگان است یا استفاده از آن دارای هزینه می باشد.؟

استفاده از امکان ارسال پیامک در داخل سامانه برای تمامی مشتریان به صورت رایگان بوده و هزینه مجزایی از آنها دریافت نخواهد شد.

12- با چه کسانی قرارداد منعقد میگردد؟

با تمامی نمایندگان پیامک صوتی ،چه نقره ای و چه طلایی قرارداد منعقد می گردد.

13-امکان منصرف شدن و عودت هزینه پس از عقد قرارداد وجود دارد؟

بله تا 7 روز مهلت فسخ قرارداد وجود دارد و طی این مدت در صورت انصراف هیچ هزینه ای بابت پنل از مشتری اخذ نمی گردد.